vrijdag 4 februari 2011

Mango's ready to eat!


Van de firma Nature's Pride kreeg ik gisteren een doos met mango's en een foldertje met recepten aangeboden.
Nu kan ik eens een aantal recepten met mango's uitproberen.
Het aardige van deze mango's is dat ze "ready to eat" zijn, je hoeft er niet eerst een aantal dagen tegenaan te kijken voordat je je tanden erin kunt zetten. Ze zien er mooi en stevig uit en de smaak is lekker zoet.
Je kunt mango in allerlei gerechten verwerken, zoals in desserts, gebak en hoofdgerechten  met vlees en vis. Maar natuurlijk zijn ze "zo uit het vuistje" ook erg lekker.
Ik heb al een aantal recepten met mango op mijn blog staan, zoals een garnalencocktail met mango en limoendressing, pavlova met mango en passievrucht en salade van mango, avocado en gerookte kip.
Komende week kunnen jullie nog meer recepten verwachten.
Opm.: de Nature's Pride mango's zijn o.a. te verkrijgen bij de Plus, Hoogvliet en op de markt.

1 opmerking:

Gabriella zei

Ik ben benieuwd! Laat ze maar komen!