zondag 3 februari 2013

Workshop zuurdesembrood


Afgelopen zaterdag was het weer zo ver; voor de tweede keer volgde ik een workshop bij Levine. Was het de vorige keer een workshop voor beginners, basisworkshop broodbakken, nu ging het over zuurdesem. Ik was zelf al aan het experimenteren geweest met zuurdesem, maar de resultaten waren nog wisselend. Dus weer aangemeld voor een workshop en al mijn vragen aan Levine voorgelegd en weer heel veel geleerd. Bij de lunch weer gesmuld van haar verschillende soorten brood en na afloop met de zelfgebakken broden en broodjes en opgedane kennis voldaan naar huis. En nu weer zelf aan de slag!
Wil je ook een workshop bij Levine volgen, kijk dan hier voor informatie.


5 opmerkingen:

Marlissa zei

Zo'n workshop lijkt me wel erg leuk!

Natascha zei

De broodjes zien er heerlijk uit! Ik zou ook graag zuurdesembrood maken, maar ik zie er geen beginnen aan :-) Jammer dat de workshops zo ver weg zijn.

Caroline Brouwer zei

@Natascha, heb je al eens op het blog van Levine gekeken? Zij legt daar heel goed uit hoe je zelf broden bakt. En als je haar recepten precies volgt, moet het wel lukken.

jeannie zei

Wat een mooie recepten!!!!

Even over hetvzuurdesem, het lukt mij niet om een starter voor het deeg te maken.

Heb jij tips, zou niet weten wat ik fout doe.
Hoe is jouw startersrecept.

ik blijf je volgen.

Jeanniepen@live.nl

Caroline Brouwer zei

@Jeannie, je volgt het recept van Levine voor de zuurdesemstarter? Bij mij ging het in 1 x goed,ik heb het precies gevolgd zoals zij het beschrijft. Blijven voeden, zou ik zeggen tot het wat doet. En anders moet je je vraag bij Levine stellen. Ik hoop dat het actief gaat worden.
groeten,Caroline